REGULAMIN APLIKACJI INTERNETOWEJ
app.collaby.pl
1. Na potrzeby Regulaminu stosowane są następujące definicje:
a. Aplikacja Internetowa/Aplikacja - oprogramowanie udostępniane przez Usługodawcę za pośrednictwem przeglądarki internetowej pod adresem app.collaby.pl;
b. Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
c. Konto - przydzielona Użytkownikowi część Aplikacji, za pomocą której Użytkownik może dokonywać określonych działań w ramach Aplikacji;
d. Kodeks cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
e. Oferta współpracy/Oferta - informacja zamieszczona w Aplikacji przez Usługodawcę na podstawie ustaleń z Partnerem, zawierająca opis potencjalnej współpracy z Twórcami, w szczególności zakres oczekiwanych działań promocyjnych, wymagania wobec Twórców, planowaną formę, czas i sposób realizacji, a także dane kontaktowe Partnera lub sposób zgłoszenia zainteresowania współpracą;
f. Partner – podmiot zewnętrzny, w szczególności marka, firma lub agencja, który nawiązał współpracę z Usługodawcą w celu zaprezentowania w Aplikacji Oferty, prezentującej informacje o potencjalnej współpracy z Twórcami;
g. Przedsiębiorca – przedsiębiorca w rozumieniu Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, z wyłączeniem Przedsiębiorcy na prawach konsumenta;
h. Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna zawierająca umowę z Usługodawcą bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
i. Regulamin – niniejszy wzorzec umowy w rozumieniu Kodeksu cywilnego;
j. Twórca internetowa/Twórca - osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych (działająca samodzielnie lub przez przedstawiciela ustawowego), prowadząca aktywne kanały komunikacji w mediach społecznościowych lub innych platformach online, zainteresowana nawiązaniem współpracy w zakresie działań promocyjnych lub influencer marketingu z Partnerami za pośrednictwem informacji i danych kontaktowych prezentowanych w Aplikacji;
k. Usługodawca – COLLABY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, ul. Władysława Pytlasińskiego 16/13, 00 – 777 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001157647, NIP: 5214106678, REGON: 54097749000000, o kapitale zakładowym w wysokości: 5 000 złotych;
l. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej – umowa zawierana pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, na zasadach opisanych w pkt III poniżej;
m. Usługi elektroniczne – usługi w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj. świadczone bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Użytkownika, przesyłane i otrzymywane za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej;
n. Ustawa o prawie autorskim- ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83 ze zm.);
o. Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca z Aplikacji.
1. Regulamin został stworzony zgodnie z wymogami przepisów prawa, w tym w szczególności Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Ustawy o prawach konsumenta i określa m.in.:
a. rodzaje i zakres Usług elektronicznych;
b. warunki świadczenia Usług elektronicznych, w tym wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Usługodawcy oraz informacje o zakazie dostarczania przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym;
c. warunki zawierania i rozwiązywania Umów o świadczenie Usług elektronicznych;
d. tryb postępowania reklamacyjnego.
2. Usługodawca świadczy Usługi elektroniczne zgodnie z Regulaminem i przepisami obowiązującego prawa.
3. Usługodawca nieodpłatnie udostępnia Użytkownikowi Regulamin, w sposób umożliwiający mu jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik.
4. Użytkownik może skontaktować się z Usługodawcą poprzez:
a. wiadomość e-mail, pod adresem: kontakt@collaby.pl;
b. pocztę tradycyjną pod następującym adresem: ul. Władysława Pytlasińskiego 16/13, 00 – 777 Warszawa.
1. Za pośrednictwem Aplikacji, Usługodawca świadczy bezpłatnie następujące Usługi elektroniczne: korzystanie ze stron Aplikacji, w szczególności w postaci przeglądania Ofert prezentowanych w Aplikacji, Usługa przekierowania do kanałów social media Partnerów prezentujących swoje Oferty w Aplikacji, Usługa filtrowania Ofert, zapis do listy mailingowej Usługodawcy, rejestracja i prowadzenie Konta.
2. Z chwilą otwarcia, a tym samym rozpoczęcia korzystania z Aplikacji, następuje zawarcie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci korzystania z Aplikacji, które może polegać w szczególności na przeglądaniu informacji zamieszczonych w Aplikacji, Ofert prezentowanych przez Partnerów.
3. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej, o której mowa w podpunkcie powyżej, zawierana jest na czas nieoznaczony, natomiast rozwiązanie tej Umowy następuje poprzez opuszczenie Aplikacji przez Użytkownika.
4. Użytkownik ma możliwość skorzystania z Usługi elektronicznej w postaci przekierowania go z Aplikacji, na stronę zewnętrznych platform, w postaci mediów społecznościowych Partnerów prezentujących swoje Oferty w Aplikacji.
5. Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci przekierowania, o którym mowa w podpunkcie powyżej, następuje w momencie naciśnięcia ikony dedykowanej konkretnej platformie, do której Użytkownik chce zostać przekierowany i ulega rozwiązaniu z chwilą przekierowania Użytkownika na tę platformę.
6. Użytkownik ma możliwość skorzystania z Usługi elektronicznej w postaci filtrowania Ofert prezentowanych w Aplikacji, w szczególności poprzez wybór lokalizacji, branży lub platformy social media. Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci filtrowania Ofert, następuje w momencie wyboru wariantów filtrowania, naciśnięcia ikony dedykowanej wyszukaniu filtrowanych Ofert i ulega rozwiązaniu z chwilą pojawienia się na stronie Aplikacji wyników wyszukiwania.
7. Użytkownik może zapisać się do listy mailingowej Usługodawcy, w celu otrzymywania informacji handlowych lub marketingowych, dotyczących w szczególności ofert współpracy, partnerstwa lub wspólnych projektów z Usługodawcą, programów lojalnościowych, promocji, usług świadczonych przez Usługodawcę, informacji o nowościach, wydarzeniach. Wiadomości wysyłane są w formie wiadomości e-mail, na adres e-mail Użytkownika podany w formularzu rejestracji Konta. W tym celu należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej, zaznaczyć dedykowany checkbox dostępny pod formularzem rejestracji Konta oraz potwierdzić zapis do listy mailingowej za pośrednictwem linku potwierdzającego zapis, wysyłanego przez Usługodawcę na adres poczty elektronicznej wpisanej w formularzu, służący do potwierdzenia zapisu. Użytkownik może w każdym czasie odwołać zgodę na przesyłanie wiadomości e-mail, wysyłanych w ramach zapisu do listy mailingowej.
8. Umowa o świadczenie Usługi zapisu do listy mailingowej, zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Użytkownika żądania usunięcia jego adresu e-mail z listy mailingowej lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach Usługi.
1. Użytkownik Aplikacji, który chce korzystać z usług elektronicznych w ramach Konta, ma możliwość rejestracji i prowadzenia Konta. W celu założenia Konta, Użytkownik powinien wpisać dane niezbędne do rejestracji Konta, wymagane na etapie rejestracji.
2. W celu założenia Konta, Użytkownik powinien dokonać rejestracji za pośrednictwem formularza dedykowanego rejestracji.
3. Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci założenia i korzystania z Konta, następuje w momencie dokonania skutecznej rejestracji Konta. Umowa zawarta jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu niezwłocznie po wysłaniu przez Użytkownika żądania usunięcia Konta, w dowolnej formie umożliwiającej Usługodawcy zapoznanie się z żądaniem.
4. Użytkownik nie może posiadać więcej niż jednego Konta przypisanego do jednego adresu poczty elektronicznej.
5. Użytkownikowi nie wolno korzystać z Kont innych Użytkowników oraz udostępniać innym osobom możliwości korzystania z Konta, w tym ujawniać hasła dostępu do Konta.
6. Poprzez dokonanie rejestracji Konta, Użytkownik oświadcza, że dane podane przez niego w formularzu rejestracji Konta oraz w wewnętrznych formularzach dostępnych po zalogowaniu się do Konta, są prawdziwe i nie naruszają praw osób trzecich. Użytkownik w ramach korzystania z Konta ma możliwość uzupełnienia danych w nim wskazanych.
7. Konto zawiera dane Użytkownika podane przez niego podczas rejestracji oraz dane edytowane przez Użytkownika dobrowolnie po rejestracji.
8. W przypadku naruszenia przez Użytkownika będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta postanowień niniejszego Regulaminu, przepisów prawa lub dobrych obyczajów, Usługodawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może zawiesić możliwość korzystania z Konta, na czas przez siebie oznaczony lub rozwiązać umowę o świadczenie Usługi prowadzenia Konta z zachowaniem 14 - dniowego terminu wypowiedzenia.
9. W przypadku naruszenia przez Użytkownika będącego Przedsiębiorcą postanowień niniejszego Regulaminu, przepisów prawa lub dobrych obyczajów, Usługodawca może w trybie natychmiastowym rozwiązać Umowę o świadczenie Usługi Konta (usunąć Konto) lub zawiesić jej wykonywanie w ramach Konta.
10. Więcej informacji dotyczących potencjalnych naruszeń, które mogą powodować zawieszenie lub usunięcie Konta na warunkach opisanych w podpunkcie powyżej, zostało wskazanych w pkt dotyczącym zasad korzystania z Aplikacji.
1. Aplikacja internetowa stanowi narzędzie umożliwiające Twórcom internetowym przeglądanie Ofert współpracy przygotowanych przez Partnerów, tj. marki z różnych branż, które uprzednio nawiązały współpracę z Usługodawcą poza Aplikacją. Aplikacja nie służy do samodzielnego dodawania Ofert przez Partnerów – treści Ofert są opracowywane i publikowane w Aplikacji przez Usługodawcę.
2. Oferty obejmują m.in. informacje dotyczące proponowanych działań promocyjnych (np. liczby i formy publikacji, wymaganych oznaczeń, treści, terminów, szacowanego wynagrodzenia) oraz dane kontaktowe Partnera, które umożliwiają bezpośrednie nawiązanie kontaktu.
3. Aplikacja pełni wyłącznie funkcję platformy informacyjnej i komunikacyjnej, umożliwiającej Twórcom zapoznanie się z Ofertami potencjalnych Partnerów oraz zainicjowanie ewentualnej współpracy. Usługodawca nie jest stroną umów zawieranych pomiędzy Twórcami a Partnerami i nie uczestniczy w negocjacjach ani w ustalaniu warunków współpracy. Informacje prezentowane w Aplikacji mają charakter informacyjny i pochodzą od Partnerów zewnętrznych. Usługodawca nie zapewnia ich kompletności, aktualności ani dostępności. Za przebieg współpracy, jej warunki oraz skutki odpowiadają wyłącznie strony, które ją podejmują.
4. Aplikacja jest przeznaczona wyłącznie dla osób zainteresowanych realizacją współprac w ramach influencer marketingu, w szczególności Twórców internetowych prowadzących aktywne kanały w mediach społecznościowych, którzy posiadają zdolność do czynności prawnych lub działają przez odpowiedniego przedstawiciela.
1. W celu korzystania przez Użytkownika z Aplikacji, konieczna jest współpraca pomiędzy systemami teleinformatycznymi Użytkownika i Usługodawcy.
2. Współpracę systemów teleinformatycznych zapewnia łączne spełnienie przez system teleinformatyczny Użytkownika minimalnych wymagań technicznych w postaci dostępu do sieci Internet oraz odpowiedniego oprogramowania, umożliwiającego korzystanie z Internetu, za pomocą urządzenia końcowego, za pośrednictwem którego Użytkownik chce korzystać z Aplikacji.
3. Korzystanie z wszelkich usług elektronicznych w sieci Internet, w tym również z Usług elektronicznych świadczonych w Aplikacji, może wiązać się z pewnymi zagrożeniami, jak np. wprowadzenie szkodliwego oprogramowania do systemu teleinformatycznego Użytkownika, czy pozyskania i modyfikacji danych Użytkownika przez nieuprawnione do tego osoby.
4. W celu zniwelowania ryzyk wskazanych w podpunkcie 3 powyżej, Usługodawca rekomenduje stosowanie środków technicznych, które są w stanie zapobiec wskazanym ryzykom, np. w postaci programów antywirusowych.
1. Użytkownik powinien korzystać z Aplikacji zgodnie z jej przeznaczeniem i jednocześnie z poszanowaniem zasad przyjętych w Regulaminie, zgodnie z przepisami prawa oraz przyjętymi zwyczajami.
2. Użytkownik w szczególności nie powinien:
a. dostarczać i przekazywać treści, które mogłyby być uznane za naruszające przepisy prawa, w szczególności za pośrednictwem formularzy dostępnych w Aplikacji;
b. zamieszczać jakichkolwiek programów, plików, aplikacji, w tym również ich rozszerzeń, które mogłyby w negatywny sposób wpłynąć na działanie oprogramowania Aplikacji, urządzeń służących do jej działania, a także urządzeń lub oprogramowania innych Użytkowników (w tym w szczególności wirusów, trojanów i innego złośliwego oprogramowania);
c. podejmować jakichkolwiek działań, które mogłyby doprowadzić lub doprowadziłyby do ingerencji w działanie strony Aplikacji (działania o charakterze programistycznym, hakerskim);
d. omijać zabezpieczeń Aplikacji poprzez wykorzystywanie tzw. luk bezpieczeństwa,
e. wykorzystywać treści zamieszczonych w Aplikacji w sposób wykraczający poza użytek własny tj. naruszać prawa własności intelektualnej, o których mowa w dalszej części Regulaminu.
1. Użytkownik będący Konsumentem może w każdej chwili odstąpić od zawartej Umowy zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenia Usługodawcy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. O swoich prawach w zakresie odstąpienia od Umowy, Użytkownik zostanie poinformowany również poprzez Pouczenie o odstąpieniu od umowy.
3. Użytkownik może sformułować oświadczenie samodzielnie lub wykorzystać do tego celu Formularz odstąpienia od umowy.
4. Usługodawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta, prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
5. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadkach określonych w art. 38 ust. 1 i 2 Ustawy o prawach konsumenta.
6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru.
7. Usługodawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
8. Zapisy niniejszego pkt stosuje się również do Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
1. Każdy Użytkownik może złożyć reklamację na Usługi elektroniczne świadczone za pośrednictwem Aplikacji, np. na różnego rodzaju nieprawidłowości w działaniu strony Aplikacji, zakładek, formularzy.
2. Użytkownik może złożyć reklamację w dowolnie wybrany przez siebie sposób, za pośrednictwem wszystkich określonych form kontaktu, w szczególności Usługodawca rekomenduje kontakt za pośrednictwem wiadomości e-mail pod adresem: kontakt@collaby.pl.
3. W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, Użytkownik proszony jest o wskazanie takich elementów jak:
a. krótki opis, wskazujący czego dotyczy zgłoszenie reklamacyjne (opis sytuacji, okoliczności problemu);
b. datę opisywanego zdarzenia, które jest przyczyną reklamacji;
c. dane osobowe identyfikujące Użytkownika, umożliwiające kontakt zwrotny i rozpatrzenie reklamacji.
4. Usługodawca rozpoznaje reklamację niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Usługodawcę zgłoszenia reklamacyjnego.
5. W przypadku braków w reklamacji Usługodawca może skontaktować się z Użytkownikiem z wezwaniem do jej uzupełnienia, w niezbędnym zakresie, na co Użytkownik będzie miał termin 7 dni, od daty otrzymania wezwania.
X. Własność intelektualna – treści dostępne w Aplikacji
1. Wszystkie treści dostępne w Aplikacji, takie jak np. nazwa, domena, logo, opisy, treści Ofert, dokumenty prawne (Regulamin, Polityka prywatności) oraz wszelkie inne opisy i informacje zamieszczone na stronie (dalej jako ,,Treści’’) - są utworami w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, są nimi chronione oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
2. Usługodawca oświadcza, że przysługujące mu prawa majątkowe do utworów nie są w żaden sposób ograniczone lub obciążone prawami osób trzecich.
3. Usługodawca oświadcza, że w zależności od Treści dostępnych w Aplikacji, ma prawo udzielić licencji lub dalszej licencji na korzystanie z Treści, na zasadach zgodnych z Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
4. Na potrzeby niniejszego Regulaminu, Licencję stanowi zarówno licencja jak i dalsza licencja (sublicencja) w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
5. Usługodawca na korzystanie z wszystkich Treści zamieszczonych w Aplikacji, o których mowa w podpunkcie 1 powyżej, udziela Użytkownikowi na czas nieoznaczony, nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie i niewyłącznej Licencji do korzystania z wszystkich wskazanych Treści (dalej zwanych: „Przedmiotem Licencji”).
6. Usługodawca udziela Użytkownikowi, Licencji do korzystania z Przedmiotu Licencji na następujących polach eksploatacji dotyczących wykorzystywania Treści w dowolnej formie tylko i wyłącznie na własny użytek osobisty Użytkownika, tj.:
a. zapoznawanie się z Treściami w Aplikacji w ramach korzystania z Aplikacji,
b. wydruk Treści wyłącznie na własne potrzeby niekomercyjne Użytkownika;
c. tymczasowe zwielokrotnienie Treści w pamięci urządzenia, w celu korzystania z Aplikacji zgodnie z jego przeznaczeniem.
7. Usługodawca udziela Użytkownikowi Licencji na treści zamieszczone w Aplikacji w momencie wejścia na ich strony.
8. Użytkownikowi nie przysługuje prawo do udzielania sublicencji w zakresie Licencji udzielonych zgodnie z niniejszym punktem Regulaminu.
9. Użytkownik nie powinien bez zgody Usługodawcy, w jakikolwiek sposób rozpowszechniać, modyfikować, udostępniać lub w jakikolwiek inny sposób wykorzystywać Przedmiotów Licencji, w sposób wykraczający poza określony powyżej zakres.
10. Złamanie przez Użytkownika zasad wskazanych w niniejszym pkt, stanowić będzie naruszenie praw autorskich Usługodawcy lub innych podmiotów, co może wiązać się z odpowiedzialnością cywilną oraz karną.
1. Użytkownicy będący Konsumentami, mają możliwość rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy nimi, a podmiotami innymi niż Konsumenci, w sposób polubowny i pozasądowy.
2. Do rozwiązywania sporów w sposób opisany w niniejszym pkt służy:
a. stały polubowny sąd konsumencki, za pośrednictwem którego Użytkownik może złożyć wniosek o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
b. wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej, do którego Konsument może złożyć wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem a Usługodawcą;
c. powiatowy (miejski) rzecznik praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy.
3. Do 20 marca 2025 r. Konsument mógł składać skargi za pośrednictwem platformy internetowej ODR, za pośrednictwem której niezależny mediator rozstrzyga spory powstałe pomiędzy Przedsiębiorcami a Konsumentami. Platforma znajduje się pod następującym linkiem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show. Z dniem 20 marca 2025 r. wygasa możliwość składania skarg za pośrednictwem wskazanej platformy. Funkcjonowanie platformy zakończy się 20 lipca 2025 r.
4. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
1. Przekazywanie danych osobowych przez Użytkownika za pośrednictwem Aplikacji, np. wprowadzenie przez Użytkownika danych osobowych do formularza rejestracji Konta - powoduje, że Usługodawca staje się administratorem tych danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO).
2. Dane osobowe Użytkownika mogą być także przetwarzane poprzez wykorzystanie plików cookies.
3. Więcej informacji w zakresie przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies znajduje się w Polityce prywatności.
1. Regulamin jest dostępny w języku polskim.
2. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie Regulaminu jest prawo polskie, chyba że bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa stanowią w tym zakresie inaczej.
3. W przypadku sporów w odniesieniu do Użytkowników będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta sądem miejscowo właściwym będzie sąd właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego, natomiast w przypadku sporów z Użytkownikami będącymi Przedsiębiorcami – sąd miejscowo właściwy dla Usługodawcy.
4. Regulamin może zostać zmieniony w przypadku zmiany przepisów prawa, zmiany danych kontaktowych do Usługodawcy, wprowadzenia modyfikacji w zakresie Usług elektronicznych, pojawienia się możliwości zakupu usług, produktów lub w przypadku wystąpienia innych istotnych zmian, które mają wpływ na zapisy w Regulaminie - o czym Użytkownicy zostaną poinformowani poprzez zamieszczenie przez Usługodawcę informacji na stronie głównej Aplikacji.
5. Zmiany Regulaminu wejdą w życie w terminie 14 dni od dnia ich ogłoszenia.
6. Gdy zmiany Regulaminu dotyczą zasad związanych z korzystaniem i prowadzeniem Konta, Użytkownicy posiadający Konto, zostaną poinformowani o zmianach również poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej, na adres e-mail, na który założone zostało Konto. Użytkownicy posiadający Konto, którzy nie akceptują nowej treści Regulaminu, zostaną zobowiązani zawiadomić o tym Usługodawcę w ciągu 14 dni od dnia poinformowania ich o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji Regulaminu jest jednoznaczny z rozwiązaniem Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci prowadzenia Konta, w związku z czym Konto Użytkownika zostanie usunięte.
7. Zmiana Regulaminu nie może wpłynąć na prawa i obowiązki wynikające z umów zawartych przed wprowadzeniem zmian. Dla takich umów obowiązuje Regulamin w brzmieniu zaakceptowanym przez Użytkownika w momencie zawarcia umowy.
8. Regulamin w obecnej wersji funkcjonuje od dnia 06.05.2025 r.
Dane adresata (Użytkownika):
……………………………
…………………………...
…………………………..
COLLABY SP. Z O.O.
ul. Władysława Pytlasińskiego 16/13
00 – 777 Warszawa
Oświadczenie o reklamacji usługi elektronicznej
Niniejszym, informuję, że w związku z korzystaniem z usług elektronicznych w Aplikacji, składam reklamację na następującą usługę lub usługi…………………………………….. (np. przeglądanie treści zamieszczonych w Aplikacji, korzystanie z Konta).
Problem miał miejsce ……………………………………… (proszę o wpisanie daty i godziny) i polegał na:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….(proszę o opis problemu, np. błąd przy rejestracji Konta).
………………………………
Data i podpis
Ustawowe prawo odstąpienia od umowy
Informujemy, że mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy o świadczenie usługi.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, za pośrednictwem dowolnej formy kontaktu, w tym w szczególności za pośrednictwem:
a. poczty tradycyjnej pod adresem: COLLABY SP. Z O.O. ul. Władysława Pytlasińskiego 16/13, 00 – 777 Warszawa;
b. poczty elektronicznej pod adresem: kontakt@collaby.pl;
Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Dane adresata (Użytkownika):
……………………………
…………………………...
……………………………
COLLABY SP. Z O.O.
ul. Władysława Pytlasińskiego 16/13
00 – 777 Warszawa
Formularz odstąpienia od umowy o świadczenie usługi
Niniejszym oświadczam, że chcę odstąpić od umowy zawartej na odległość, dnia ………………………………….. .
Nazwa usługi: …………………………………………
Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą oraz zawarłeś umowę w celu bezpośrednio związanym z Twoją działalnością gospodarczą, zaznacz właściwą odpowiedź:
❏ Oświadczam, że umowa NIE MA dla mnie charakteru zawodowego, który w szczególności wynika z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej.
❏ Oświadczam, że umowa MA dla mnie charakter zawodowy, który w szczególności wynika z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej.
………………………………
Data i podpis
. * wypełnić opcjonalnie